Wednesday 13 February 2013

Pic wedding 15th Sept 2012 ~ Part 3

Hai si cantik & Si Kacak,

sambungan dari Part 1 & Part 2

sila menjamu mata kalian semua ya!



ini my gurl2 frenz yg datang. thanks ya!



mmg sporting la uolsss..muahhhx. luv u all :))



 ini my boy2 frenz Syuk & Mat nor dgn pasangan masing2. thanks ya :)



ini kawan2 The Other Half :)




ini Pegawai satu kerja  with my sister



ini lah my BFF, namanya Siti Fatimah & i call her Teddy :)




ini my officemate, Hanisah , dia seorg officemate & kawan yg sgt baik. family dia jg baik ngn i :)




ini officemate i jgk, Kak nor ni kakak kpd Hanisah (adik -brdk kerja satu tempat kerja.hihihi) thanks kak nor sbb dtg ye :)

ini my BFF jgk. dia lah kwn chinese i yg paling baik. namanya MUNNY. actually i kenal dia asalnya dia adalah sorg sales exec dan masa tu pulak  i purchaser di tempat kerja lama i. dari situ lah kami jadi kawan. walaupun i dah berhenti kerja jdi purchaser, we still contact sampai skrg. & dia jgk selalu ajak i lunch sama2 if dia ada datang ke area office baru i. thanks ya munny, you're my best frenz 4ever!! ( i saja suruh dia pegang flower hand tu, ambik berkat, supaya dia cepat2 kawin..hihihi).

ini Lyn. my frenz masa sekolah. last satu sekolah masa form 3. then sudah sekian lama xjumpa dia datang my  wedding. Lyn sgt cantikk :) (Lyn, thanks for the La senza, kihkih :-P)



Baju choc tu Tihan & baju hijau tu Diana. :)




ini Kak Ros a.k.a kakak angkat i. dulu pernah keje sekali tapi kejap je. dan setahun je, pastu i dapat offer lain. tp we still contact, cuma lately kami bz sikit, jrg da jumpa. thanks to kak ros sbb dtg jgk my wedding.. :)


sekarang sila bg laluan untuk pic manja2 kami plak ye.. hihihi.. mls nak letak caption, uolss juz enjoy the pic k  --->

















 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

this is the best pic ever!!! --->


that's all the pic for my wedding day. hope uols like it.




nah bunga untuk uols semua! tanda syg dr iolss untuk uolsss..hikhik






thanks for reading / viewing.



L.O.V.E from Cik Tomato ~ muahhx




No comments:

Post a Comment